خانم ها؛ ۸ ماده آرایشی کشنده را بشناسید!؟
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ به خاطر بابای مهربونم که عمرشو صرف تعلیم وتربیت دانش آموزان وما کرد تا همه دکتر ومهندس بشویم .روحش همیشه شاد. به خاطر اینکه چون سکته قلبی ناگهانی ما را ترک کرد و ما را تنها گذاشت. من سعی کردم تمام علائم و راهکارهای آن را برای استفاده در دسترس همگان بگذارم به امید روزی که هیچ بابا ومامانی ناگهانی بچه هاشونو ترک نکنند و سایه آنها سالهای سال بالای سربچه هاشون بموند.هر کسی که از مطالب وبلاگ استفاده می کند یک فاتحه هم برای بابام بخوند.ممنون ."بابا خیلی خیلی خیلی دوستت دارم."
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غلام_افرا و آدرس gholamafra20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 222489
تعداد مطالب : 377
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس



عکس قلب و لب



کد متحرک کردن عنوان وب


ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
غلام_افرا
علمی / مذهبی /تاریخی

۵*. سورفاکتانت (Surfactant):
سورفاکتانت از طریق پوست، تنفس و گوارش می‌تواند جذب بدن شود. این ماده علاوه بر خشکی، التهاب پوست و مخاط، درماتیت آلرژیک، حساسیت چشمی و چروک‌خوردگی سریع‌تر پوست، در صورت مصرف زیاد آثار سرطان‌زایی نیز خواهد داشت. سورفاکتانت در بیشتر مواد شوینده، کف‌کننده، شامپوها و صاف‌کننده‌های مو و لباس نیز استفاده می‌شود. جذب سیستمیک یا خورده شدن به اشتباه آن می‌تواند آثار داخلی متعددی داشته باشد.

۶*. رنگ‌ها:
رنگ‌های شیمیایی مختلفی که در محصولات زیبایی و آرایشی به کار می‌روند درصورت رعایت‌نکردن استانداردهای خاص می‌توانند مشکل‌ساز باشند و باعث عوارض پوستی و داخلی شوند. به‌خصوص در مورد رژ لب که طی روز چندین بار استفاده می‌شود و احتمال دارد با خوردن هر نوع ماده غذایی مقداری از آن نیز مستقیما وارد بدن شود.

۷*. بوتیل هیدروکسی (Butylated Hydroxyanisole):
بوتیل هیدروکسی نوعی ماده نگهدارنده است. چندی پیش موسسه ملی سم‌شناسی ایالات‌متحده اعلام کرد این ماده می‌تواند منجر به سرطان شود اما متاسفانه هنوز در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی مثل رژ لب و خط چشم به کار می‌رود. بوتیل هیدروکسی تولوئن نیز که یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده لاک ناخن است و تماس طولانی مدت با آن، علائم جسمی و روانی متعددی ایجاد می‌کند.

۸*. فراگرنس (fragrance):
اگر پوست حساسی دارید سعی کنید از لوازم آرایشی حاوی مواد خوشبوکننده استفاده نکنید. محصولاتی تهیه کنید که روی برچسب آنها عبارت «fragrance free» چاپ شده باشد. گاهی‌اوقات این مواد همچنین عطر و ادکلن می‌توانند باعث سردرد، سرگیجه، آلرژی پوستی و تغییرات رنگ پوست شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: